کفی مموری فوم چیست؟ ۶ مزیت اصلی این کفی ها

کفی مموری فوم چیست؟

به طور معمول کسانی که با کفی مموری فوم معجره آسا آشنایی دارند، هر کجا اسم آن ها را ببینند یا متوجه وجود آن در کفشی شوند، آن را می خرند. اما این همه محبوبیت برای چیست؟ بیایید علت آن را با هم بررسی کنیم.

اصلا چه کسی کفش راحت نمی ‌خواهد؟

کفی های مموری فوم روز به روز محبوب تر می شوند. چرا که این کفی های فوق العاده، با قیمتی بسیار مناسب راحتی پا را در کفش تامین می کنند.

کفی مموری فوم چیست؟

کفی مموری فوم، یک نوع کفی برای کفش است که آن را از مواد پلی اورتان با چگالی بالا می سازند. از این مواد به طور معمول در مبل ها و تشک ها استفاده می شود. این متریال را برای پشتیبانی قوی و جذب ضربه فوق العاده ای که دارد می شناسند. این کفی تمام این مزایا را برای پای شما در کفش به ارمغان می آورد.

شاید تعجب کنید اگر بدانید که ناسا در ابتدا این کفی ها را  ساخت.

در ادامه با چندین مزیت اصلی کفی های مموری فوم آشنا خواهیم شد:

۱. افزایش راحتی

کفی مموری فوم مثل یک عصای جادویی در راحتی کفش ها عمل می کند. همانطور که از نام آن پیداست، این کفی ها شکل پاهای شما را در حافظه خود حفظ می کنند و خود را با شکل پای شما مطابق می کنند. بالشتک های این کفی قسمت های خالی پا را پر می کنند.

علاوه بر آن، آن ها به توزیع یکنواخت تعادل در پا کمک می کنند. این کفی ها به سرعت شکل پای شما را گرفته و وقتی پای خود را از روی آن ها بر می دارید، به سرعت به شکل اول خود در می آیند. بنابراین همان لحظه ای که پایتان را روی آن ها می گذارید، فورا احساس راحتی می کنید.

۲. تسکین درد پا

برای تولید کفی های مموری فوم تحقیقات زیادی انجام شده است. به همین دلیل آن ها می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این کفی ها این است که به کاهش درد پا کمک می کنند. یکی از دلایل اصلی پا درد، استفاده از کفش های نا مناسب است.

به طور کلی، وزن کل بدن بر روی پای پاهای ماست. حال اگر چیز های سنگینی مثل کوله پشتی یا هر وسیله دیگری را با خود حمل کنیم، وزن بیشتری را به پا های خود تحمیل کرده ایم.

کفی مموری فوم درد پاشنه پا و قوس کف پا را بهبود می بخشند. آن ها همچنین درد و فشار ناشی از میخچه و نوروما را تسکین می دهند.

۳. افزایش بازدهی

اگر عادت به زیاد راه رفتن دارید و یا در طول روز زیاد سر پا هستید، این کفی می تواند در افزایش بازدهی به شما کمک کند. طبیعی است که اگر پا هایتان در طول روز خسته نشود، کارایی شما به شدت افزایش می یابد. این کفی ها می توانند برای پا های شما جادو کنند.

مموری فوم بر روی دوندگان، ورزشکاران و افراد عادی آزمایش شده است. افزایش کارایی آن ها در هر شرایطی به اثبات رسیده است.

۴. کاهش فشار روی پا ها

مموری فوم برای کاهش فشار روی پا طراحی شده است. به دلیل وجود جاذبه زمین، هنگام راه رفتن یا دویدن، بدن به پا ها فشار وارد می کند. به علاوه، وزن بدن همه ما متفاوت است و وزن کل بدن نیز توسط پا های ما حمل می شود.

کفش هایی که زیره های سفتی دارند، نمی توانند فشار زمین را جذب کنند. این موضوع می تواند یکی از دلایل شروع پا درد باشد. مموری فوم فشار های وارده به واسطه جاذبه زمین و یا وزن ما را جذب می کند. لحظه ای که پا های خود را بلند می کنید، فوم به حالت اول برگشته و این فشار را آزاد می کند.

۵. جذب ضربه پاشنه پا

کفی کفش مموری فوم، یک پشتیبانی عالی از قوس پا ارائه می دهد. از این رو از رسیدن ضربه به پاشنه پا تا حد زیادی جلوگیری می کند.

۶. به حداقل رساندن خستگی

کفی های مموری فوم با وجود بالشتک های هوا، کفش های شما را آنقدر راحت می کنند که پا های شما خسته نمی شوند. هر چه مدت طولانی تری پا در کفش باشد، پاهای شما بیشتر تحت فشار قرار می گیرند. این موضوع، خستگی پای شما را افرایش می دهد. به طور قطع با افزایش خستگی پا، امکان آسیب دیدگی نیز بیشتر می شود. هرچه خستگی کم تری در کفش احساس کنید، سلامتی و کارایی بیشتری خواهید داشت.

به چند سوالی که در ادامه آمده است جواب دهید.

  • آیا در پاهای خود احساس درد دارید؟
  • آیا پای شما برای مدت طولانی در کفش می ماند؟
  • آیا پیاده روی می کنید، می دوید یا ورزش می کنید؟
  • آیا به سرعت احساس خستگی می کنید؟
  • آیا شغل شما به شکلی است که مجبور هستید ساعات زیادی را سر پا بایستید؟

اگر پاسخ شما به هر کدام از این سوال ها «بله» بود، به یک کفی مموری فوم نیاز دارید.

اما آیا باید یک کفی مموری قوم گران قیمت بخریم؟

کفی های مموری فوم تنوع قیمتی زیادی دارند. با افزایش تقاضا و محبوبیت این کفی ها، بازار امروز با طیف گسترده ای از کفش ها و کفی های مموری فوم پر شده است. برخی از این کفی ها ارزان قیمت و برخی گران قیمت هستند. اما مموری فوم با هر قیمتی که باشد مزایای خود را حفظ می کند. بنابراین نیاز نیست که حتما یک کفی گران قیمت بخرید.

علاوه بر این، مموری فوم در کفش شما، بعد از ۶ تا ۸ ماه استفاده خاصیت خود را از دست می دهد. و شما باید آن ها را با یک کفی جدید عوض کنید. بنابراین عاقلانه نیست برای خرید یک کفی گران قیمت هزینه کنید.

از کجا می توان کفی مموری فوم برای کفش خرید؟

بسیاری از تولیدکنندگان کفش، کفش هایی را با این کفی ها تولید می کنند. اگر کفش شما اینطور نیست، کافیست کفی آن را با کفی مموری فوم عوض کنید.

ما در سورین اسپرت، کفی های مموری فوم با کیفیت را با بهترین قیمت از سایز 37 تا 48 در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید با خرید کفش خود، یک کفی مموری فوم نیز تهیه کرده از پوشیدن کفش جدید خود نهایت لذت را ببرید.

خرید کفی مموری فوم با بهترین قیمت بازار از سورین اسپرت به صورت حضوری و آنلاین

محصولات پرفروش

سبد خرید