پارچه اسپیسر چیست؟ ۵ مزیت اصلی آن

پارچه اسپیسر چیست؟

 ۵ مزیت اصلی پارچه اسپیسر

 

پارچه اسپیسر نوعی پارچه است که از دو لایه بافت مختلف تشکیل شده است. این دو لایه از طریق نخ و الیاف به یکدیگر متصل می شوند. چیزی که پارچه اسپیسر را متمایز از سایر پارچه ها می‌ کند این است که بین دو لایه آن هوا جریان پیدا می کند و هوا به عنوان عایق دما عمل می کند. مزیت این پارچه به دلیل وجود نخی است که دو لایه بالایی و پایینی پارچه را به یکدیگر متصل می کند. این نخ اسپیس نامیده می ‌شود و بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است.

مزایای پارچه اسپیسر

۱. تنفس پذیری

پارچه های اسپیسر ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث می شوند استفاده از آن ها برای تولید وسایل مختلف بسیار رایج باشد. بزرگ ترین مزیت این نوع پارچه خاصیت تنفس پذیری آن است. این پارچه تا کنون به عنوان تنفس پذیر ترین پارچه برای تولید کفش های ورزشی شناخته شده است. چرا که هوا به سادگی از الیاف آن عبور کرده و یک تهویه طبیعی به وجود می آورد. نفوذ هوا در کفش نیز مانع از تعریق زیاد پا در آن و ایجاد باکتری و بوی بد می شود.

۲. سبک بودن

پارچه های اسپیسر با وجود اینکه از دو لایه پارچه برای ساخت آن ها استفاده شده، یکی از سبک ترین متریال برای تولید کفش هستند و از خستگی پا در طولانی مدت جلوگیری می کنند.

۳. انعطاف پذیری بالا

پارچه های اسپیسر انعطاف پذیری زیادی دارند. انعطاف پذیری بالای این نوع پارچه، و همچنین مقاومت آن در برابر کشش، این امکان را به تولیدکننده می دهد تا طیف گسترده ای از محصولات را با استفاده از آن تولید کند.

۴. مقاومت در برابر شست و شو

پارچه های اسپیسر در برابر شستشو نیز بسیار مقاوم هستند.

۵. پارچه های اسپیسر، جاذب رطوبت

از آنجایی که ایجاد رطوبت در کفش، باعث ایجاد و رشد باکتری در کفش می شود، کفش هایی که رطوبت پا در آن ها باقی می ماند، مکان بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها هستند. اما از آن جایی که این نوع پارچه رطوبت را به خوبی به خود جذب کرده و تعریق پا در کفش را به حداقل خود می رساند، انتخاب بسیار مناسبی برای تولید کفش های پر کاربرد است.

پارچه اسپیسر برای چه کارهایی استفاده می شود؟

پارچه اسپیسر کاربرد های بسیار زیادی دارد. از این نوع پارچه برای تولید محصولات مختلفی استفاده می شود. به طور مثال روکش صندلی، و همچنین بسیاری از لباس های ورزشی نیز با این پارچه ها تولید می شوند. این نوع پارچه ها به دلیل کاربرد های ویژه خود برای تولید محصولات گفته شده بهترین انتخاب و بهترین گزینه هستند. اما به غیر از موارد بالا، از این پارچه ها برای تولید کفش های ورزشی نیز استفاده می شود.

خرید کفش ورزشی با رویه پارچه اسپیسر

اگر قصد ورزش کردن دارید، قبل از هر چیز به یک جفت کفش ورزشی راحت و با کیفیت احتیاج پیدا می کنید. چرا که ورزش کردن بدون کفش ورزشی ممکن است آسیب های جدی به پا و کمر شما وارد کند. یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید کفش ورزشی باید به آن توجه کنید، متریالی است که در تولید کفش به کار رفته است. پارچه ‌های اسپیسر یکی از بهترین متریالی هستند که می ‌توان برای تولید کفش های ورزشی از آن استفاده کرد. همان طور که گفته شد، پارچه های اسپیسر بسیار تنفس پذیر و منعطف هستند و جذب رطوبت بالایی نیز دارند. در نتیجه این پارچه، بهترین انتخاب برای تولید کفش های ورزشی برای پیاده روی، دو، باشگاه و همچنین کفش های اسپرت روزانه است.

خرید کفش ورزشی از فروشگاه سورین اسپرت

فروشگاه سورین اسپرت، مرجع خرید کفش های ورزشی مردانه و زنانه است. این فروشگاه اینترنتی، کفش های ورزشی و اسپرت بسیار با کیفیتی تولید و عرضه می کند. با خرید از وب سایت سورین اسپرت، شما می توانید کفش مورد نظر خود را از میان طیف گسترده ای از طرح و رنگ انتخاب کنید. کفش های تولیدی ما، با مواد اولیه درجه یک وارداتی منتاژ و تحویل شما می شوند. یکی از مواد اولیه بسیار با کیفیت که ما در تولید کفش های ورزشی از آن استفاده می کنیم، پارچه اسپیسر دو بعدی درجه یک است.

مراقب قلب دومتان هستیم.

محصولات پرفروش

سبد خرید