با شلوار مام فیت چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار مام فیت چه کفشی بپوشیم؟

شلوار مام فیت چیست؟

انتخاب کفش مناسب شلوار مام فیت می تواند کار دشواری باشد. پس بهتر است که قبل از معرفی کفش مناسب کمی بیشتر با این نوع شلوارها آشنا شویم.

شلوار مام فیت جزو شلوارهای بسیار ساده و شیک است که برای هر شخصی قابل استفاده است. در واقع این نوع شلوار، امروزه به یکی از اصلی‌ ترین اجزاء برای استایل های روزمره تبدیل شده است. از ویژگی‌ های این شلوارهای محبوب، باید به فاق نسبتا بلند آن ها اشاره کرد. به طوری که دکمه شلوار در بالای ناف قرار می‌ گیرد. طراحی شلوار مام فیت به گونه‌ ای است که در قسمت ران گشادتر بوده و در قسمت ساق پا تنگ‌ تر می‌ شود.

شلوار مام فیت به نسبت شلوارهای تنگ و یا شلوارهای مجلسی، گشادتر است و می‌ توان از آن در مناسبت های مختلفی استفاده کرد. شکل ظاهری این شلوارها به تیپ‌ های مختلف بدنی این اجازه را می‌ دهد تا جذاب‌ تر به نظر برسند. در حالی که شلوار مام فیت به شلوار جین جادویی شهرت دارد و برای هر استایلی مناسب است، اما بسیاری از افراد هنوز با انتخاب کفش مناسب شلوار مام فیت مشکل دارند.

کفش مناسب شلوار مام فیت

شلوار مام فیت از نمونه شلوارهایی است که با کفش‌ های اسپرت و مجلسی زیادی به راحتی ست می‌ شود. از نمونه کفش مناسب شلوار مام فیت باید به صندل، کتونی و کفش های نیمه رسمی اشاره کرد. در طی سال‌ های اخیر شلوارهای مام فیت به دلیل راحت بودن، در بین بیشتر مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. این شلوارها علاوه بر زیبایی، با بیشتر کفش‌ ها قابل استفاده هستند. به طور مثال کفش مناسب شلوار مام فیت برای یک استایل اسپرت، می‌ تواند کتونی سفید باشد. برای محل کار نیز می‌ توان شلوار مام فیت را با کفش‌ های ورزشی سفید یا مشکی پوشید.

در فصل تابستان کفش مناسب شلوار مام فیت، صندل‌ های رنگی و جذاب هستند. جالب است بدانید که برای پیاده‌ روی با مسافت زیاد در فصل‌ های گرم، می‌ توان این شلوار را با صندل‌ های لژدار استفاده کرد. در فصل زمستان یا فصل‌ های سرد، بوت‌ ها مناسب برای این نوع شلوار هستند. مدل های مختلف بوت‌ ها، قابلیت ست کردن با شلوار مام فیت را دارند. همچنین برای ایجاد یک استایل رسمی، استفاده از کفش مشکی پاشنه‌ دار با شلوار مام فیت را پیشنهاد می‌ کنیم.

کفش مناسب شلوار مام فیت

چرا پیدا کردن کفش متناسب با استایل کار دشواری است؟

برخلاف شلوارهای جین راسته، پیدا کردن کفش مناسب شلوار مام فیت برای استایل‌ های مختلف با توجه به برش این شلوارها کمی دشوارتر است. شلوارهای جین مام فیت برش منحصر به فردی دارند؛ چرا که برش آن ها دارای استایل همزمان باریک و گشاد در یک شلوار است. به همین دلیل برخی از افراد برای پیدا کردن کفش مناسب شلوار مام فیت، دچار مشکل می‌ شوند. اما لازم است بدانید کفش‌ هایی با این نوع شلوارها عالی به نظر می‌ رسند که با ظاهر و استایل شما مطابقت داشته باشند. کفش‌ های اسپرت، کفش‌ های پاشنه‌ دار، بوت‌ ها و چکمه‌ ها از جمله کفش‌ هایی هستند که با شلوار مام فیت فوق العاده به نظر می‌ رسند.

نکات مهم به هنگام انتخاب کفش مناسب با شلوارهای مام فیت

آل استار مناسب شلوار مام فیت

همان طور که خود نیز می‌ دانید ظاهر شلوار مام فیت غیر رسمی بوده و در عین حال مد روز و جذاب است. شلوار مام فیت به اندازه کافی، سازگار برای ترکیب شدن با استایل‌ های متفاوت است. اما در کنار این شلوار، کفش نیز جزء مهمی در ظاهر شما است. بنابراین مهم است که در هنگام انتخاب کفش به رنگ شلوار و سبک آن نیز توجه کنید. در زمان انتخاب کفش مناسب شلوار مام فیت، افرادی که قد کوتاه‌ تری دارند باید از کفش‌ های لژدار استفاده کنند. زیرا این نوع شلوارها، خود دارای قد کوتاهی به نسبت شلوارهای دیگر هستند. کفش‌ های کالج نیز برای استفاده با شلوار مام فیت مناسب هستند. کفش‌ های کالج در رنگ‌ های سفید و مشکی، استایلی منحصر به فرد را با شلوار مام فیت آبی روشن یا تیره به وجود می‌ آورند. اگر شلوار مام فیتی که انتخاب می‌ کنید زاپ دار باشد و رنگ زغالی یا طوسی داشته باشد، بهتر است کتانی‌ های سفید و لژدار را برای آن انتخاب کنید.

برخی کفش‌ های خاص مناسب شلوار مام فیت

برشکا مناسب شلوار مام فیت

شلوار مام فیت که از مدل‌ های ترند شلوار جین در دنیای مد است، برای ایجاد استایل جذاب نیاز به کفش مناسب دارد که در ادامه به برخی کفش‌ های خاص مناسب شلوار مام فیت اشاره خواهیم داشت.

1. کفش آل استار

کفش آل استار از کفش‌ هایی است که در بین جوانان محبوبیت بسیاری دارد. بنابراین برای استفاده از آن جهت ست کردن با شلوار مام فیت شک نکنید. با استفاده از این کفش‌ ها چه از نوع ساق‌ دار و چه بدون ساق، می ‌توانید استایل اسپرت و زیبا داشته باشید.

2. ونس اولد اسکول

کتانی‌ های ونس از مناسب‌ ترین انتخاب‌ ها برای به وجود آوردن استایل متفاوت و شیک هستند. با پوشیدن شلوار مام فیت و کفش‌ های ونس، می‌ توانید سادگی و زیبایی را در کنار یکدیگر داشته باشید.

3. بوت دکتر مارتینز

بوت‌ دکتر مارتین، یک گزینه بسیار  مناسب برای فصل های بهار، پاییز و زمستان است. شما می توانید با این بوت ها و یک شلوار مام فیت آبی یا زغالی یک استایل پاییزه بسیار جذاب بزنید.

4. کفش برشکا

کفش برشکا مشکی و سفید یکی دیگر از انتخاب های بسیار جذاب و هوشمندانه برای شلوار مام فیت است. این کفش در عین اسپرت بودن، برای مراسمات نیمه رسمی نیز بسیار مناسب و جذاب است.

خرید آنلاین کفش مردانه مناسب با شوار مام فیت

در صورتی که می خواهید یک جفت کفش کفش مردانه باکیفیت با بهترین قیمت بخرید، فروشگاه سورین اسپرت، بهترین انتخاب است. فروشگاه سورین اسپرت هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. از آن جایی که محصولات این فروشگاه اغلب اسپرت و ورزشی هستند، اکثر کفش های فروشگاه را می توانید به راحتی با شلوار مام استایل ست کنید. برای تصمیم گیری راحت تر شما عزیزان، تیم سورین، همه کفش ها را با عکس پاخور آن ها در سایت ارائه داده است. به همین جهت انتخاب برای عزیزانی که به شعبه حضوری فروشگاه دسترسی ندارند، بسیار ساده تر است.

محصولات پرفروش

سبد خرید