6 مورد از مزایای پارچه های کش بافت

مزایای رویه کش بافت

چه در مورد کفش‌های ورزشی کش بافت مردانه صحبت کنیم و چه در مورد کفش ‌های کش بافت زنانه، تفاوتی نمی کند. کفش های با کیفیتی که با رویه ‌های کش بافت در دسترس هستند، انتظارات مردم از یک کفش وزشی و یا حتی کفش معمولی را افزایش می‌دهند.

در دهه های اخیر، استفاده از رویه های پارچه ای، مثل رویه کش بافت، پارچه اسپیسر و غیره در تولید کفش افزایش پیدا کرده است. چرا که رویه های پارچه ای از مزیت هایی برخوردار هستند که حتی رویه با کیفیت و پر طرفداری مثل چرم را نیز در برخی موارد مغلوب می کنند. در ادامه با برخی از مزایای رویه های کش بافت آشنا خواهیم شد.

مزیت های کفش های رویه کش بافت

 

پارچه کش بافت چیست؟

 

۱. قابل شست و شو با ماشین لباسشویی

کفش های تولید شده با رویه های پارچه ای، از جمله رویه کش بافت را می توان به راحتی با ماشین لباسشویی شست. وقتی کفش ‌هایتان کثیف یا بدبو می ‌شوند، کافی است که آن ‌ها را در ماشین لباسشویی بیاندازید، و آن ها را در هوای آزاد به دور از نور خورشید خشک ‌کنید. به این ترتیب کفش هایتان مثل روز اولشان کاملاً نو و تمیز به نظر می ‌رسند. این در حالی است که شستن هر کفشی از جمله کفش های چرمی با ماشین لباسشویی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

۲. دوام

رویه های کش بافت تنوع بی ‌پایانی از نخ‌ ها و گره های بافته شده با بهترین کیفیت هستند که گاهی می‌توانند از متریال سنتی تولید کفش نیز بهتر و بادوام تر باشند. نخ نایلونی یکی از بادوام ترین نخ ها برای تولید این نوع رویه ها است. چرا که از این نخ ها می توان رویه ای تولید کرد که به اندازه جوراب شلواری انعطاف پذیر و سبک باشد و یا مانند جلیقه ضد گلوله سخت باشد. نخ های نایلونی همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارند. همچنین این رویه ها از تنوع رنگ بسیار زیادی نسبت به اکثر متریال قابل استفاده برای تولید کفش برخوردار هستند.

۳. مزایای زیست محیطی

برخی از آینده ‌نگرترین شرکت ‌ها در فرآیندی مبتکرانه در حال بازیافت بطری ‌های پلاستیکی آب هستند که با آن پارچه کش بافت فوق‌العاده محکم تولید کنند. این بدان معناست که این کفش ‌های کش بافت می‌ توانند بسیار بیشتر از کفش های تولید شده با محصولات حیوانی معمولی مثل چرم و یا سایر مواد اولیه تولید شده توسط انسان دوام بیاورند. به این صورت، حیوانات کم تری کشته می شوند و تعداد کم تری از گیاهان برای تولید رویه کفش استفاده می شود. آن ها همچنین اثرات زیست محیطی بطری های پلاستیکی آب را کاهش می دهند.

۴. کفش هایی تنفس پذیر

رویه های کش بافت ذاتاً تنفس پذیرتر، سبک تر و راحت تر از سایر رویه ها هستند. تنفس پذیری یکی از مهم ترین شاخصه ها برای انتخاب و خرید کفش است. تنفس پذیر بودن کفش، تهویه هوایی طبیعی ایجاد کرده و مانع از تعریق زیاد پا در کفش می شود. این ویژگی می تواند بو گرفتن پا در کفش را تا ۸۰ درصد و بیشتر کاهش دهد. اکنون، با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید کفش، دوام بسیار زیاد نخ ‌های جدید نیز به مزیت تنفس پذیری این کفش ها اضافه شده و آن ها را به انتخابی بسیار مناسب به عنوان کفش ورزشی کرده است.

۵. سبکی و راحتی

به طور قطع، کفش هایی که از رویه های پارچه ای به ویژه رویه کش بافت تولید شده اند، بسیار سبک تر از کفش های چرمی و دیگر کفش ها هستند. سبکی کفش نیز یک فاکتور بسیار مهم برای خرید کفش به ویژه کفش ورزشی است. چرا که در طولانی مدت از خستگی پا جلوگیری می کند و آسیب های کم تری به دنبال دارد. علاوه بر این، سبکی کفش به شما کمک می کند تا راحت تر به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

۶. نگهداری آسان

مراقبت کردن از این کفش ها بسیار ساده است. چرا که دائم نگران کثیف شدن آن ها باشید. بنابراین شما می توانید به هر فعالیتی که علاقه دارید بپردازید، و بعد به سادگی کفش های خود را بشویید. فقط در شستن کفش های خود این نکته را به یاد داشته باشید که ابتدا کفی کفش را بردارید و آن را جدا بشویید. برخی از تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که کفی ها را با صابون بشویید. سپس اجازه دهید که هم کفش و هم کفی به طور جداگاه در هوا، به دور از هر وسیله حرارتی و یا نور خورشید خشک شوند. بعد از آن می توانید کفی را مجددا داخل کفش بگذارید.

مهم ترین احتیاط هنگام شستن کفش ها این است که آن ها را از گرما دور نگه دارید.

 

پارچه های کش بافت و مزایای آن

 

کفش رویه کفش بافت برای چه محیط هایی مناسب است؟

کفش های رویه کش بافت چیزی نیست که ما آن را برای کوه نوردی توصیه کنیم، اما برای مصرف کنندگانی که به دنبال تطبیق پذیری بیشتر و استفاده در زندگی روزمره خود هستند، گزینه فوق العاده ای است. علاوه ب آن این کفش ها را می توان برای پیاده روی، استفاده در باشگاه و حتی به عنوان کفش اداری استفاده کرد.

مراقب قلب دومتان هستیم.

محصولات پرفروش

سبد خرید