با کت شلوار چه بوتی بپوشیم؟

با کت و شلوار چه بوتی بپوشیم؟

پوشیدن بوت مناسب کت و شلوار ظاهر شما را تغییر می‌ دهد و کمک می‌ کند بتوانید فقط با یک تغییر ِنسبتا جزئی، استایل خود را به کل عوض کنید. بسیاری از آقایان نمی‌ دانند که پوشیدن بوت با کت و شلوار نه تنها ایرادی ندارد بلکه به آن ها کمک می‌ کند در فصل‌ های سرد پاییز و زمستان، ظاهری شیک و رسمی داشته باشند. برای داشتن استایلی رسمی و ست کردن بوت با کت و شلوار اول باید یک بوتِ مناسب انتخاب کنید؛ چرا که هر بوتی را نمی توان با کت و شلوار پوشید! در ادامه، چند بوت ترند شده در دنیا که برای پوشیدن با کت و شلوار مناسب هستند را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

بوت مناسب کت و شلوار چلسی

بوت چلسی مناسب برای کت شلوار

بوت چلسی

اگر به دنبال بوت مناسب کت و شلوار هستید، بوت‌ های چلسی مردانه را انتخاب کنید. این بوت‌ ها جزء شیک ترین بوت‌ های حال ِحاضر بازار هستند و معمولا در دو نوع چرم و جیر عرضه می‌ شوند. این بوت‌ ها رنگ‌ های مختلفی همچون قهوه‌ ای تیره و روشن، مشکی و مسی دارند که به شما اجازه می‌ دهند آن ها را با هر کت و شلواری ست کنید. سعی کنید بوت‌ های چلسی براق را به جای بوت‌ های مات انتخاب کنید. اگر به هر دلیلی در انتخاب نوع بوت مورد نظرتان شک دارید، بدون فکر کردن به سراغ بوت‌ های چلسی بروید زیرا شکل و شمایل رسمی تری دارند. توصیه می‌ کنیم این بوت‌ ها را با کت و شلوار مشکی یا سرمه‌ ای ست کنید.

بوت‌ های مشکی مناسب برای کت و شلوار

بوت‌ هایی که رنگ مشکی دارند برای ست کردن با کت و شلوار گزینه‌ های مناسبی به حساب می‌ آیند. هر مرد شیک پوشی باید حداقل یک جفت بوت مشکی رنگ در کمد لباس‌ هایش داشته باشد. این نوع بوت‌ ها را می‌ توان با استایل‌ های رسمی و اسپرت ست کرد. آن‌ ها حتی برای قرارهای مهم کاری نیز زیبا هستند. اگر این بوت‌ ها را با کت و شلوار و پیراهن‌ هایی که رنگ خنثی دارند ست کنید، استایلی جذاب و تماشایی به شما می‌ دهند.

بوت‌ های مشکی رنگی که غالبا پنجه‌ های نوک تیز و یا نوک گرد دارند برای پوشیدن با کت و شلوار مناسب ترند. شما می‌ توانید این بوت‌ ها را در هر فصلی از سال با کت و شلوار تان ست کنید. سعی کنید به سراغ بوت‌ هایی مشابه کفش‌ های آکسفورد بروید که مانند تصویر زیر دارای طرح و نقش کوچکی روی پنجه پا هستند.

بوت مشکی مناسب کت شلوار مردانهبوت مشکی مناسب کت شلوار

بوت مناسب کت و شلوار از نوع رسمی

یک نوع دیگر از بوت های مناسب کت و شلوار، بوت‌ های رسمی هستند. بوت‌ های رسمی را به راحتی می‌ توان با کت و شلوار‌های رسمی یا مجلسی ست کرد. آن ها ظاهری جذاب و شاینی (shiny) به استایل شما می‌ دهند. بهتر است نوعِ نوک تیزِ این بوت‌ ها را خریداری کنید. اگر قصد دارید استایل تان کمی غیر رسمی‌ تر و دوستانه‌ تر باشد می‌ توانید بوت‌ های رسمی را انتخاب کنید که قوس منحنی شکل دارند. نمونه‌ ای از این بوت‌ ها را می‌ توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

اگر به دنبال ظاهری جسورانه برای خود هستید می‌ توانید کت و شلوار تان را از نوع سُرمه‌ای یا خاکستری رنگ انتخاب کنید. برای اینکه بی عیب و نقص به نظر برسید حتما بوت هایتان را قبل از بیرون رفتن از خانه واکس بزنید و برق بیندازید. بدون شک شما می‌ توانید از بوت‌ های رسمی برای بهبود استایل خود استفاده کنید که برای هر مکان و شرایطی مناسب هستند.

بوت چوکا

مفهوم بوت کت و شلوار ِخوب برای اغلب آقایان، «بوت چوکا» است. این بوت‌ های مُدرن استایل شما را از آنچه که هست چند پله پله یهتر می کنند. همیشه موقع انتخاب این نوع بوت‌ ها به دنبال راحتی و دوام هرچه بیشتر باشید و در درجه بعدی به استایل‌ تان اهمیت دهید. چوکا‌های چرمی برای پوشیدن با کت و شلوارهای رسمی مناسب هستند. این نوع بوت‌ها کمک می‌کنند به همان تفاوتی در استایل‌تان برسید که مدت‌ها است به دنبالش هستید. به علاوه، اگر دوست دارید در کنار کت و شلوار تان بارانی و کت‌های بلند بپوشید، می‌توانید بوت‌های چوکا چرم طبیعی مات (همچون تصویر زیر) را انتخاب کنید تا شما را قد بلند‌تر نشان دهند.

درست است که بوت‌های چوکا برای پوشیدن با کت و شلوارهای مجلسی و رسمی مناسب هستند، اما اگر به دنبال یک استایل چشم گیرتر هستید که به قول معروف امضای شخصی خودتان باشد و توجه همه را به خود جلب کند، می‌ توانید بوت‌ های چوکا تیره رنگ را انتخاب کنید و آن ها را با کت و شلوار سُرمه‌ ای و پیراهن‌ های رنگ خنثی بپوشید. اگر دوست دارید رسمی‌ تر به نظر برسید، می‌ توانید کت و شلوار‌هایی که جلیقه دارند را با این بوت‌ها ست کنید. بهتر است رنگ کت و شلوار تان جزء خانواده‌ ی رنگ‌ های خاکستری روشن باشد.

علاوه بر این می‌ توانید بوت کت و شلوار چوکا را با شلوارهای راسته در رنگ‌ های بژ، مشکی و آبی ست کنید. این نوع بوت‌ ها در دو نوع چرم و جیر عرضه می‌ شوند. جیر استایلی آرام و در عین حال غیر رسمی به ظاهرتان می‌دهد اما چرم، رسمی تر است. شما همچنین می‌ توانید همچون تصویر بالا، رنگ کت خود را با رنگ بوت چوکایتان ست کنید.

محصولات پرفروش

سبد خرید