با چادر چه کفشی بپوشم؟

کفش مناسب چادر

معمولا خانم های چادری، چالش بیشتری با کفش مناسب چادر برای خود خواهند داشت. چون خانم های مانتویی، می توانند از تنوع طرح ها و مدل های مختلف کفش زنانه بهره بیشتری ببرند. اما بدان معنا نیست که خانم های چادری نمی توانند از کفش های مناسبی به همراه چادر استفاده کنند. چرا که آن ها نیز می توانند با همین چادر خود هم خوش تیپ، خوش استایل و با کلاس باشند. به شرط آنکه در انتخاب کفش مناسب چادر برای خود نهایت دقت را داشته باشند. پس اگر شما نیز چادری هستید و این چالش و دغدغه را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های کفش مناسب چادر خانم ها

اگر به دنبال کفش مناسب چادر خود هستید، می بایست حتما به یک سری ویژگی های این کفش ها و نکات لازم در این زمینه توجه داشته باشید. از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. به موقعیتی که می خواهید از این استایل استفاده کنید، حتما توجه داشته باشید.
  2. اگر قد نسبتا کوتاهی دارید، بهتر است به جای استفاده از کفش های کتونی از کفش های پاشنه دار استفاده کنید.
  3. بهتر است کفش هایی را زیر چادر خود مورد استفاده قرار دهید که خیلی در چشم نباشند تا مورد توجه دیگران قرار نگیرید.
  4. در رنگ بندی کفش های خود حتما توجه داشته باشید. بهتر است بیشتر از رنگ های مشکی و تیره استفاده کنید.
  5. با توجه به نوع چادر اعم از: چادر ساده، دانشجویی، عربی و… اقدام به خرید کفش زنانه کنید.
  6. با توجه به نوع استایل خود، مناسب ترین کفش را برای خود برگزینید.
  7. سعی کنید از کفش های برند و با کیفیت استفاده کنید تا شیک پوشی را برای خود و دیگران معنا کنید.
  8. و…

بدین ترتیب می توانید با یک انتخاب کفش مناسب چادر زنانه، استایلی بی نظیر داشته باشید.

بهترین انتخاب کفش برای خانم های چادری قد بلند

کتونی مناسب چادر

در صورتی که شما خانم چادری هستید و از قد بلندی هم برخوردار هستید؛ می توانید برای استفاده های روزانه خود از کفش های کتونی و اسپرت استفاده کنید. چون این کفش های زنانه را می توان کفش مناسب چادر برای خانم های قد بلند دانست. آن ها با استفاده از کفش های اسپرت و کتونی و یا حتی کفش های کالج زیر چادرهای خود می توانند یک استایل زیبا را به وجود آورند. ضمن اینکه در پیاده روی های زیاد هم خسته نمی شوند و می توانند در طول روز ساعت ها از این استایل خود بهره ببرند.

بهترین انتخاب کفش برای خانم های چادری قد کوتاه

کفش کتونی و اسپرت یا کفش های کالج نمی توانند کفش مناسب چادرهای زنانه برای خانم های قد کوتاه باشند. چون این کفش ها معمولا تخت هستند و پاشنه ندارند. در نتیجه قد آن ها کوچکتر نشان داده می شود. اما جایی برای نگرانی نیست. چرا که آن ها می توانند به جای استفاده از این کفش ها، از کفش های پاشنه بلند و شیک مجلسی استفاده کنند. کفش هایی که می توانند آن ها را به راحتی با هر نوع استایلی ست کنند. کفش های پاشنه بلند نیز دارای تنوع زیادی بوده و هر یک از خانم های قد کوتاه می توانند از نمونه های مختلف آن ها به خوبی استفاده نمایند.

کالج؛ کفش مناسب چادر در موقعیت های رسمی و غیر رسمی

کالج را می توان کفش مناسب چادر خانم ها در موقعیت های رسمی و غیر رسمی دانست. اگر با کفش های پاشنه دار اذیت می شوید و نمی توان به مدت زمان زیادی از این کفش ها استفاده کنید؛ بهترین گزینه؛ استفاده از کفش کالج می باشد. این کفش ها را می توانید با انواع استایل های خود به راحتی ست کنید و از هر کدام آن ها در موقعیت های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. هر چند که بیشتر کفش کالج زنانه را در موقعیت های غیر رسمی مورد استفاده قرار می دهند. اما در کل انتخاب کفش مناسب چادر، بستگی به نوع کفش، نوع چادر و نوع تیپ و استایل کلی شما دارد.

چالش استفاده از کفش های کتونی با چادر

کتونی برشکا ست زوج

برخی از انواع کتونی را نمی توان کفش مناسب چادر برای خانم ها دانست. چون معمولا کتونی ها، ظاهری درشت دارند. به همین علت پوشیدن آن ها با چادرهای مشکی، ظاهری زیبا را برای شما به ارمغان نمی آورند. بهترین گزینه در این زمینه استفاده از کفش های کالج می باشد. اما اگر اصرار به پوشیدن کفش کتونی با چادر دارید؛ می بایست کفش های کتونی را انتخاب کنید که ظاهری ظریف تر دارند. این کفش های کتونی در زیر چادرهای مشکی شما سبب بهم ریختگی استایلتان نمی گردند و جلوه زیبایی را به شما القاء می کنند. پس بهتر است در انتخاب کفش های کتونی با چادر دقت بیشتری داشته باشید.

کتونی زنانه با رنگ های شیک

کتونی نایک زوم ایکس زنانه

اگر شما یک خانم چادری مستقل و شاغل هستید، بهتر است که از کفش راحت استفاده کنید. زیرا استفاده از کالج و کفش های پاشنه بلند در طولانی مدت می تواند به پا و کمر شما آسیب بزند. اما بر خلاف عقیده بسیاری کتونی های شیک و راحت با چادر استایل بسیار جذابی می سازند. شما می توانید از یک کتونی راحتی مشکی، سرمه ای، طوسی برای استایل محل کار خود استفاده کنید. این رنگ ها ترکیب خوبی با چادر ایجاد می کنند و همچنین از خستگی بیش از اندازه در محل کار جلوگیری می کنند.

البته که کتونی راحتی برای خانم های چادری که پیاده روی زیادی دارند نیز بسیار مناسب است.

برای خرید هر کفش مناسب چادر زنانه در مدل ها و طرح های مختلف با قیمت های استثنایی می توانید به فروشگاه اینترنتی سورین مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید بهترین و مناسب ترین کفش را با چادر زنانه انتخاب کنید تا یک استایل برای خود به عنوان یک خانم چادری شیک پوش انتخاب نمایید. ارسال همه مدل ها به سراسر ایران به صورت رایگان و فوری است.

شما همچنین می توانید برای خرید حضوری و پا زدن کفش مد نظرتان به فروشگاه حضوری سورین اسپرت واقع در خیابان نبرد مراجعه کنید و تمامی مدل ها را از نزدیک ببینید.

محصولات پرفروش

سبد خرید