با بادی بگ چی بپوشیم؟ 3 استایل مناسب با بادی بگ

استایل مناسب با بادی بگ

این روزها جوانان و نوجوانان پسر بسیار زیادی هستند که علاقه به استفاده از بادی بگ دارند. به همین دلیل به دنبال استایل مناسب با بادی بگ هستند تا بتوانند بهترین استایل را برای خود در مراسم ها و موقعیت های مختلف برگزینند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید و می خواهید اقدام به خرید بادی بگ کنید و آن را با استایل خود هماهنگ کنید؛ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بادی بگ چیست و چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

تا پیش از آنکه به مهم ترین نکات در خصوص استایل مناسب با بادی بگ بپردازیم؛ بهتر است در ابتدا به این نکته اشاره شود که بادی بگ چیست؟ بادی بگ همان کیف اسپرت یا کفش دوشی است که مردان و زنان می توانند به جهت حمل و نقل وسایل شخصی خود یا قرار دادن وجه نقد و کارت های بانکی از آن استفاده کنند. این کیف ها در عین زیبایی ظاهری که دارند؛ از نظر کاربردی برای یک سری از افراد بسیار مفید هستند. به گونه ای که پا در صنعت مد نهاده و طرفداران آن ها روز به روز بیشتر می شوند. از جمله ویژگی ها و مزایای بادی بگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در دسترسی و حمل آن
  • داشتن جیب ها و محفظه های مختلف در آن ها
  • قرار دادن تلفن همراه خود درون این کیف ها و دسترسی سریع و آسان به آن
  • عدم نیاز به کیف پول و تعبیه نمودن جایگاهی برای کارت های بانکی
  • حس نظم و سازمان دهی بسیار بالا
  • امنیت بالای بادی بگ ها. چون طراحی آن ها به نحوی است که روی قفسه سینه و شکم شما قرار می گیرند.
  • عدم فشار روی کمر شما در مقایسه با کوله های پشتی
  • حجم کمتر
  • جا به جایی آسان
  • و…

به همین نیاز است که استایل مناسب با بادی بگ را بدانید تا در صورت خرید آن ها بتوانید بهترین استایل را برای خود رقم بزنید.

1. استفاده از تیشرت و شلوار جین؛ استایل مناسب با بادی بگ

 استایل بادی بگ با تیشرت و شلوار جین

استفاده از تیشرت آستین کوتاه یا بلند و شلوار جین را می توان استایل مناسب بادی بگ دانست. با توجه به اسپرت بودن سبک کیف های بادی بگ، بهترین گزینه برای این کیف ها، استفاده از تیپ و استایل اسپرت می باشد. شما می توانید انواع تیشرت های آستین کوتاه یا آستین بلند را در فواصل مختلف زمانی بر حسب شرایط جوی با بادی بگ ها ست کنید.

برای این منظور می بایست حتما به رنگ تیشرت خود با رنگ بادی بگ ها توجه ویژه ای داشته باشید. ضمن اینکه مدل ها و طرح های روی بادی بگ می بایست با طرح و مدل روی تیشرت شما همخوانی داشته باشد. در این حالت می توانید از استایل مناسب با بادی بگ خود بهره بیشتری ببرید. چرا که این نوع استایل می توانید جلوه زیباتری را به شما ببخشد. پس بهتر است در این راستا اندکی خلاقیت را چاشنی کار خود کنید تا از خوش استایل بودن خود لذت ببرید.

2. قرار دادن بادی بگ روی هودی و سویشرت

قرار دادن بادی بگ روی هودی و سویشرت

استایل مناسب با بادی بگ بستگی به فصل و شرایط جوی آن دارد. اگر می خواهید در روزهای سرد زمستان از بادی بگ استفاده کنید؛ می توانید آن ها را روی انواع هودی و سویشرت هم بپوشید. بنابراین شما تحت هر شرایط آب و هوایی می توانید از این کیف های اسپرت شیک و کاربردی به خوبی استفاده کنید. هودی و سویشرت و حتی کاپشن ها نیز گزینه مناسبی برای استفاده از آن ها زیر بادی بگ ها هستند. البته به شرط آنکه زیپ آن ها را بسته تا جلوه بدی در ظاهر شما ایجاد نشود.

بدین ترتیب می توانید با قرار دادن بادی بگ ها به صورت کج روی لباس های گرم خود در ناحیه قفسه سینه، خوش تیپی خود را به رخ همگان بکشید. پس استایل مناسب با بادی بگ ها بهتر است سبک اسپرت داشته باشد. نوع لباس هایی که با بادی بگ ست می کنید؛ مهم نیست و بلکه مهم اسپرت و ورزشی بودن آن هاست.

3. استایل های رسمی با بادی بگ

استایل های رسمی با بادی بگ

اگر شما نیز مثل برخی از افراد فکر می کنید که بادی بگ را فقط می توان با استایل های اسپرت ست کرد سخت در اشتباهید. بادی بگ های چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با استایل های رسمی و نیمه رسمی هستند. به دلیل کاربرد زیاد و مزایای این کیف ها، شما می توانید در مراسم یا مهمانی های دوستانه و رسمی و یا حتی در جلسات کاری از آن ها استفاده کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده اید. هم بسیار خوشتیپ و جذاب در جلسه ظاهر شدید، و هم از راحتی و دسترسی آسان این کیف بهره می برید.

خرید انواع بادی بگ و ست کردن آن ها با انواع استایل اسپرت

در صورتی که اسپرت پوش هستید و به فکر استایل مناسب با بادی بگ می باشید؛ دست شما در این زمینه باز است. چرا که شما می توانید هر یک از مدل های مختلف و متنوع بادی بگ را در فروشگاه اینترنتی و فروشگاه حضوری سورین خریداری کنید.

این فروشگاه به شما چنین امکانی را داده است تا بتوانید تمامی مدل های بادی بگ را زیر و رو کنید تا در نهایت به مدل مدنظر خود دست یابید. هر یک از ما طبیعتا در کمد لباس خود انواع پوشاک اسپرت را داریم. پس می توانید با توجه به رنگ و مدل هر یک از آن ها دست به انتخاب بزنید. با خرید بادی بگ و ست کردن آن با پوشاک اسپرت خود می توانید بسیار شیک پوش تر باشید.

محصولات پرفروش

سبد خرید